În această pagină veți putea parcurge pașii necesari configurării clientului de e-mail Mozilla Thunderbird pentru a putea fi folosit cu sistemul de email Office 365.
Configurare E-mail
Deschideți Mozilla Thunderbird
În secțuinea Accounts, sub Create a new account dați clic pe Email.
Va apărea un popup în care veți fi întrebat dacă doriți o adresă de e-mail nouă. Dați clic pe Skip this and use my existing email
În fereastra Mail Account Setup introduceți următoarele informații apoi apăsați Continue:
Numele și prenumele
Adresa de email de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Parola primita prin SMS
Bifați opțiunea Remember password
Sfat: La fereastra Mail Account Setup se poate ajunge și din meniul principal, selectând Tools > Account Settings > Account Actions > Add Mail Account ...
Mozilla Thunderbird va încerca să găsească autormat setările de e-amil corecte. Dacă nu intervine nici o eroare, atunci ar trebui să vă apară fereastra de mai jos.
Setările implicite indentificate de către Mozilla Thunderbird vor trebui modificate manual. Pentru aceasta se dă click pe butonul Manual config.
Introduceți următoarele informații pentru secțiunea Incoming:
IMAP
Server hostname: outlook.office365.com
Port: 993
SSl: SSL/TLS
Authentication: Autodetect
Introduceți următoarele informații pentru secțiunea Outgoing:
Server hostname: stmp.office365.com
Port: 587
SSl: STARTTLS
Authentication: Autodetect
Dați clic pe butonul Re-test și apoi clic pe butonul Done.
Dacă datele de configurare au fost corect introduse, va apărea o fereastră ca cea de mai jos.
Dacă directoarele de pe server nu sunt vizibile, faceți clic dreapta pe adresa de email din coloana din stânga, apoi selectați opțiunea Subscribe...
Selectați toate directoarele din listă. Facți clic pe butonul Subscribe și apoi clic pe butonul OK. Thunderbird este acum sincronizat cu toate directoarele de pe server.