WWW.STUDENT.UGAL.RO

Există multiple cauze care pot determina imposibilitatea de conectare la rețeaua WiFi. În continuare sunt descrise câteva din principalele probleme care pot să apară:

  • Semnal WiFi - chiar dacă sistemul de operare pe care îl folosiți raportează un semnal WiFi corect și de intensitate bună este posibil ca datorită unor obstacole fizice (dulapuri metalice, grinzi sau pereți din beton armat) semnalul de la dispozitivul dvs. să nu ajungă corect până la punctul de acces WiFi (acces-point). Încercați să schimbați poziția în care vă aflați pentru a vă situa mai aproape de mijlocul zonelor marcate cu acoperire WiFi din clădirea sau din spațiul în care vă aflați.
  • Autentificare eșuată - verificați că numele de utilizator este scris în formatul corect, acesta fiind Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. (de exemplu: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și că parola este corectă, respectând cu strictețe sintaxa, și anume literele mari sunt diferite de literele mici.
    Verificați de asemenea că rețeaua WiFi la care încercați să vă conectați este EduRoam, este singura rețea în care vă este permis accesul cu coordonatele de autentificare din domeniul student.ugal.ro.
    Dacă nu vă amintiți parola sau nu sunteți sigur(ă) care este aceasta puteți să o recuperați prin SMS folosind formularul disponibil aici.
  • Interfața WiFi oprită - verificați că interfața WiFi din dispozitivul pe care îl folosiți este pornită. Pe unele laptopuri există un buton care poate fi acționat involuntar și duce la oprirea interfeței WiFi. Unele smartphone-uri și unele tablete opresc automat interfața WiFi pentru economisirea energiei din baterie.
  • Nu există acces Internet - în primul rând trebuie să vă asigurați că sunteți conectat(ă) la rețeaua WiFi numită EduRoam. Apoi trebuie să verificați că interfața de rețea este setată să își obțină toate configurațiile automat. Nu încercați să configurați manual interfața de rețea, setările necesare diferă de la o zonă cu acoperire WiFi la alta.
  • Sistem de operare greșit configurat - asigurați-vă că ați urmat toți pașii necesari configurării conexiunii WiFi pentru sistemul de operare pe care îl folosiți, conform indicațiilor disponibile aici.
  • Altă problemă? - încercați să discutați cu colegii dvs., este foarte posibil ca altcineva să fi întâlnit aceeași problemă ca dvs. și să fi găsit o soluție.
    Puteți de asemenea să semnalați problema dvs. menționând cât mai multe detalii posibil (locație, dispozitiv, sistem de operare și versiunea acestuia, pașii efectuați, etc.) folosind formularul disponibil aici. În cazul în care doriți un răspuns via SMS autentificați-vă în cadrul formularului respectiv și dacă problema este legată de sistemele informatice din rețeaua Universității veți primi un SMS cu răspunsul la problema dvs.