WWW.STUDENT.UGAL.RO

Coordonatele mele nu sunt regăsite în sistem

Dacă sunteți sigur(ă) că ați introdus corect CNP-ul dvs. și seria de la cartea de identitate și totuși sistemul nu reușește să vă regăsească identitatea, aceasta înseamnă că datele dvs. nu sunt corect introduse în sistem. Pentru a corecta această situație prezentați-vă la secretariatul facultății unde sunteți student(ă) pentru a realiza corecțiile necesare. Asigurați-vă că aveți un act de identitate care să conțină informațiile necesare (CNP și seria cărții de identitate) pentru a fi corect introduse în sistem. Puteți apoi obține coordonatele de acces (nume de utilizator și parola) direct de la secretariat, dacă veți furniza și numărul dvs. de telefon.

Coordonatele mele sunt deja înregistrate cu un alt număr de telefon

Dacă v-ați schimbat numărul de telefon și nu l-ați modificat în sistem în prealabil, trebuie să vă prezentați la secretariatul facultății unde sunteți student(ă) pentru a efectua modificarea dorită. Asigurați-vă că aveți asupra dvs. un act de identitate pentru a permite identificarea dvs.

Am realizat pasul 1 și/sau pasul 2 din procedura de înregistrare dar nu am primit SMS 

Există posibilitatea ca mesajele SMS să ajungă cu o oarecare întârziere datorită unor supraîncărcări temporare a sistemelor sau a rețelelor de telefonie mobilă. Aveți răbdare și așteptați mesajele SMS. În cazul în care apare o eroare în sistemele Universității mesajele SMS vor fi retransmise.

Sistemul nu funcționează, îmi generează o eroare

În primul rând încercați să folosiți un alt navigator (browser). Lista navigatoarelor (browser-elor) verificate pentru o funcționarea corectă cu sistemul de înregistrare este următoarea (+ denotă orice versiune superioară celei menționate):

  • Mozilla Firefox 3.5+ (Windows/Linux/MacOS)
  • Google Chrome 25+ (Windows/Linux/MacOS)
  • Microsoft Internet Explorer 9.0+ (Windows)
  • Safari 5.1+ (MacOS)

Dacă obțineți o eroare în urma încercării de înregistrare vă rugăm sa trimiteți un mesaj folosind formularul de contact accesibil aici (clic). Vă rugăm să descrieți în mesaj, cu cât mai multe detalii posibil, operațiile pe care le-ați efectuat. Vă rugăm să menționați sistemul de operare folosit (Windows, Linux, etc.) și versiunea acestuia cât și navigatorul (browser-ul) folosit și versiunea acestuia.